Reklam 2

Yazılı Şəkillər

Reklam 3
Reklam 4
yazılı Şekiller, yazılı sözler

Statuslarim.com olaraq sizlərə başqa heç bir yerdə tapa bilməyəcəyiniz bir-birindən gözəl sözlər yazılmış yazılı şəkilləri təqdim edirik.


Yanında uşaq kimi xoşbəxt olduğun insan, sahib olduğun ən dəyərli şeydir.


statuslar
Və mən sənin saçlarının ağını görmək, ömrümü ömrünə qatmaq istəyirəm.


şekilli statuslar
Çox sevmək yetməz. Mühüm olan həmişə sevmək və gözəl sevmək.


Gözəl üzün və gülüşün o qədər uyğundur ki, ikisi bir araya gələndə çiçəklər açır qəlbimdə.


Sevgini hiss etdirmək ona hər gün sevdiyini deməkdən daha qiymətlidir.


anlamlı şekilli sözler
Mənim yalnız iki əlim var. Həyata dörd əllə tutunmaq üçün sənə ehtiyacım var.


Sən mənə nağıl danış, mən o gecə şeir yazım sənə...


Statuslar
Birini həqiqətən sevirsinizsə, hara gedirsinizsə gedin ondan uzaqIaşa bilməzsiniz...


Ömrümün ən xoşbəxt anları səninlə birlikdə olduğum vaxtlardı sevgilim. 


Sənsizlik kiminə görə çox şişirdiləcək bir şey deyil, amma mən hər şeydən əvvəl səni çox böyütmüşəm içimdə.


Bəzi dünənləri unuda bilsəydik xoşbəxt ola bilərdik əslində.


Üzünün gözəlliyi şeirlərimin qafiyəsi oldu, sevgilim...


Öpə öpə doymayacağım iki şey istəyirəm. Biri sən, digəri səndən olan...














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

@templatesyard