Reklam 2

Sevgililər Günü Mesajları Yeni 2018

Reklam 3
Reklam 4

14 Fevral Sevgililər gününə xüsusi bir-birindən gözəl mesajları "statuslarim.com"  olaraq sizlər üçün yığdıq. Sevgililər günü təbrikləri ilə 14 Fevralda sevdiyiniz insanı xoşbəxt edin.


Sən ən böyük sevgini haqq edəcək qədər mükəmməl amma hər kəsin sevməyə layiq olmayacağı qədər xüsusisən.




Bəzi sevgilər okean kimidir görməsən də sonunun bir yerdə bitdiyini bilərsən, okeanlar belə qısqanar sənə olan sevgimi. Görməsəm də sonunu bilirəm, sonsuza qədər bitməyəcək. Səni sevirəm!



Bir damla göz yaşı olub, göz bəbəklərində dolub, yanaqlarından süzülüb, dodaqlarında ölmək istərdim .Sevgilimm...


Səni hər düşünəndə ürəyimə bir ulduz çəkirəm. Mənim indi neçə ulduzum var, bilirsən? Mənim artıq bir səmam var.


Qəlbimdəki tək arzu, xəyalımda yeganə qadın, məni yaşadan tək duyğu sənsən Ürəyim...


Ürəyin qədər əllərin də istidir sevgilim, əllərini tutanda qəlbim isinir. Sevgililər günümüz mübarək olsun eşqim.


Qəlbimin ən gözəl yerində, sən mənim həyatımın anlamısan. Ayırmasın bizi heç bir şey.
 Sevgililər günümüz mübarək olsun eşqim.


Yaxşı ki, mənim olmusan, yaxşı ki, sevmişəm səni. Hər şeyim, Sevgililər günümüz mübarək olsun...


Aldığım hər nəfəsdə və atdığım hər addımda səni düşünürəm. Yaxşı ki, varsan, Əzizim. Sevgililər günümüz mübarək olsun...


İstərəm ömrüm səninlə keçsin. Sevgililər günümüz mübarək olsun. Bu məhəbbətin sonu evlilik olsun.



5 yorum:

@templatesyard